»Goljufi so zelo fleksibilni.«
»Do osebe, ki jo je omrežil spletni goljuf, je treba pristopiti previdno in zvedavo.«
»Obdobja ugodnih nakupov se veselijo tudi goljufi. Nastavljajo nam pasti s privlačnimi oglasi, ki nas vabijo z mamljivimi 'posebnimi ponudbami' in 'izjemnimi popusti'. O teh 'neverjetnih priložnostih' nas obveščajo z množico elektronskih in SMS-sporočil ter z vztrajnimi klici. Če se ujamemo v past, blaga seveda nikoli ne dobimo, mnogim žrtvam pa goljufi celo izpraznejo bančni račun. Zato previdno.«
»Žrtvam tovrstnih prevar svetujemo, naj zberejo vso razpoložljivo dokumentacijo in se za prijavo čim prej obrnejo na najbližjo policijsko enoto ter svojo banko.«
»Vedno preverite spletno stran, kontaktne podatke in starost domene. Če nekaj deluje preveč dobro, da bi bilo resnično, je verjetno res prevara.«
»Da, goljufi jo izrabljajo, a meni se ne zdi nujno šibka točka. Raziskave so pokazale, da so ljudje, ki so bolj ekstrovertirani, načeloma tudi bolj dovzetni za prevare.«
»Vas zanima, ali je vaša spletna simpatija resnično iskrena ali le del prevare, ki vas bo stala več tisoč evrov?«
»V poplavi neverjetnih popustov bomo potrošniki tehtali, kdaj cena kaže na dober posel in kdaj na spletno goljufijo. Raje dobro preverimo spletno trgovino še pred nakupom, kot da denar nakažemo goljufu.«
»Na SI-CERT smo zaznali novo obliko prevare pri rezervaciji namestitev na platformi Booking.com, in sicer gre za napredno obliko phishing napada. Končni cilj goljufov pa je dobiti podatke naše kreditne kartice.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju